mango mania

God afton!

Mycket i skolan nu, även om det BARA är andra veckan.. Så ska gör amitt bästa för att hinna skriva här :)

Idag har jag gjort en galet god smoothie! :D Ni kanske har köpt en smoothie på Naked Juice Bar någon gång, och i så fall kanske ni har provat smoothien Mango Mania. Jag har lyckats komma över receptet på den, och gjorde den idag. Den var hur goood som helst! :D

Slänger in lite bilder från mitt mummsiga mellis idag :)

                                                 Mango Mania


Mitt munmsiga mellis :)

Bakade även en riktigt mummsig paj i söndags, men bilder på den godingen får ni imorgon ;)

Nu ska jag smaka lite på ett äpple :)
Ha de nu galet bra! :)
Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0