en liten presentation :)

Hej!
Amanda heter jag, och har precis skapat den här bloggen. Hade en annan blogg innan som handlade i stort sätt bara om mig, men glömde helt bort att man ska skriva i bloggen om man har än, hehe ;)

Nu ska jag iallafall starta om på nytt, så kommer väl ta ett tag innan nån snygg design fixas och så :)

I den här bloggen ska jag skriva och lägga ut bilder om/på det som jag älskar, baka, laga mat, greja i köket och ja allt som man kan stoppa i munnen och som smakar ljuvligt :D Kanske kommer ett och annat tips nån gång, och kanske skriver om inredning eller nått helt annat :P Man vet aldrig, så för att få svar kika in ;)

En bättre presentation av mig kommer, men kommer inte att göra bloggen för personlig :)
Men ska försöka hinna med att slänga in ett hej imorgon också, började skolan idag så kan ju bli upptagen av sådant trist :)

Men kika gärna in framöver, så hörs vi ;)

Kramar Amanda :)

Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-25 @ 08:59:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejhej :)

Jo allt är bra med mig :) Hur är det själv?

Ska ta mig en titt där då :)



Kram :) /Amanda

2011-08-26 @ 22:46:21
URL: http://homeemade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0